Sayang kat adik dia...

Tuesday, December 16, 2014 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Petang ni ujan...so bebudak ni main dalam rumah je...tak keluar pun... kawan anak sedara ak ni pegang bulu ayam dan dihala ke arah adik dia..

"Jangan buat macam tu..adik kita tak boleh kena habuk..nanti masuk wad"

Haa camtu la ayat anak sedara aku...suruh kawan dia jangan kacau adik dia dengan bulu ayam tu...

Dalam degil degil dia...sayang jugak kat adik upenye ye...nakal ya amat tp tu la cara budak nak belajar kan..nak explore apa yang ada kat keliling dia..and ak sebagai org dewasa kena la selalu perati and tegur mana boleh mana tak toi tak...

Malam nanti bebudak ni nak balik Melaka dah...da abis becuti...da nak mula sekolah..so mak diorg ni nak balik awal sikit buat persiapan beli barang sekolah segala...esok pg sunyi da la rumah ak..kalau tak pepagi dah bunyi bising dah...rindu balik la kat bebudak ni...hohoo

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...