Mentang mentangla aku tak CANTEK

Tuesday, May 27, 2014 Nizam Riadzi 1 Comments

Assalamualaikum....

Last update blog on last march kan...hambek kauu...hihii..busy final suda dekat..exam bagai lagi...sabo jelah...

Ok....berbalik pada tajuk n motif utama ak..tadi kan time usha2 blog para blogger cantek...wahhhh entry diorang..beratus komen...entry just cara2 pakai bedak sejuk...maigaddd....apakah faktor komen beratus camtu??? Hemmm...mari kita kupas dgn prasaan iri hati lagi hasad dengki..hahaha

So...faktor utama yang dpt ak simpulkan kat sini adalah sebab blogger tu gadis yang cantik lagi cute...kulit putih lelepak macam pakai produk Terlajak Laris....hebat...itu faktor paling kuat...sebab ape tau...blogger yg muka suam2 kuku cam ak ni...ada ramai ke entry menarik...siap ada kupasan ilmiah n unsur nasihat yg berguna...tapi sayang xde orang komen pun....nak dapat satu komen pun kire macam.nasib je asenye...follower jgn cite laa..hahaha

Faktor lain sebab penulisan diorang ni girly n bersahaja....sgt girly smpai ak pun duk terikut baca Haii YuOlssss "mulut juihh bibir juihhh k"...hahaha...siyesss terasa kegedikan di situ...hahaha

Faktor lain ak xberapa nak jumpa lagi...nak kata diorg ni ramah idok jugak...xde pon balas komen2...yelahh beratus gilo nk balas...menangis nk membalas kan..kalau stakat satu tu insyaAllah la kot rajin nk membalas..hihiii

So ape yg perlu dilakukan oleh blogger suam kuku cam ak ni...rupa xde...menulis pun malas....nk membalas komen pun xleh...yelah komen pun xde nk balas mende..hahaah...so what should we do???

Feeling cantek kahh??? Maiigaddd..mementang ak x cantekk..hahha...kalau ak cantek kalah BOBO hoii...xpe..syukur seadanya...xcacat mna2...

Menulis kne ikhlas...biar dari hati...baru la pembaca dapat faham apa isi hati kita...ehh ye ke idok...hha..ye la kot ak ase...sebab ade penulisan blogger biasa2 yg boleh buat ak nangiss bila diorg tulis pasal entry yg melodramatik la kan..hihii...

So pas ni ak nak menulis dgn lebih ikhlas...jujur tu dah slalu dah...ak tulis xde sensor langsung sampai ade yg terasa..tu la akibat terlajak jujur...hohoo...

Jadi...kesimpulan kat sini..biarpun saya kamu dan mereka tak secantek/kacak die...tapi biarlah hati n sifat kita cantek/ensem lagi osem...penting tuu...x gituuu...ye la kott

Potpetpotpet : ak menghilang x bermakna ak tiada..hati2 ak memerhati..hahaha..kiah propa sgt

You Might Also Like

1 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...