Berpeluh malam ni

Monday, February 17, 2014 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Berpeluh bukan sebab berfutsal...or bersukan tp sebab panas...hahaa...malam ni terasa berwap sangat rumah aku....sampai mak pun dah mengeluh apesal panas sangat....kepala otak mula nak pikir pasang aircond dah ni...ade jugak kedai sengheng ak datang esok ni...hehee

Tapi dalam duk panas2, bilik ak ni aku still xpasang kipas...semua gara2 batuk aku x sihat lagi...risau jugak nanti sesejuk malam bertambah teruk batuk aku...setakat panas macam ni..peluh sikit tu lantak la kann...janji ade tempat berteduh..

Dulu kecoh ckp Malaysia ni sejuk sangat...sampai masuk berita baju sejuk da x cukup kat Malaysia..habis stock...tp tenguk skrg...dah kemarau pulak...n insyaAllah nanti musim tengkujuh jugak....dah namapun negara katulistiwa...xkan lari kemana cuaca tu melainkan dengan keizinanNya yang maha esa ye tak...

Xpe lah...kite tido la dulu...esk monday blues...heheee...p

Potpetpotpet : ada yg tny y rajin pulak update blog...hemm saje..kang if lama xupdate balik2 kluar ayat lapok aku...blog berabok..haha

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...