Batuk di tempat kerja...maaf menganggu

Friday, February 14, 2014 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Dengan cuaca yg x menentu...memang senang sgt dpt penyakit mcm demam selsema n bebatuk semua tu...ak package lengkap...tiga2 ada...huhuu

Disebabkan ak still kne kje..so terpaksalah menganggu ketenteraman org awam kat office ni.... malu gak senanya...cube la tahan2 dari batuk tp nak wat acane...mmg x terkawal kan...

Risau la nanti ade yg annoy or terganggu dengan semua ni..hemmm...sabo jelah aku ni kann.

Owhh sekarang ni aku dapat student prtikal sebagai pembantu aku...so sementara die xde komputer bagai...ak terpaksa laa kongsi ngan die kjap..yelah kesian gak if die xde kje ape kan..mmg stress laaa jdnye..ak da merasa dulu..hehee...n disebabkan tu la ak blh blogging jap ni...bukan culas je...sambil monitor die wat kje ni..kang if salah ak gak kne...sooo kne la ngajar kasi pandai sikit..x gitu..hehee

Potpetpotpet : semalam makan ubat batok xde effect ape ponn...hemmm...sedeyyy

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...