Talefon aku rosak!!!!

Sunday, January 12, 2014 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Dah dekat 2 minggu henpon ak ni buat hal...kerap sgt keluar notifikasi android.process.acores fail bagai...

Disebabkan notifikasi tu...banyak app yg xboleh guna n semestinya force shutdown kerap berlaku...hilang sabar jugak aku jadinya...ada la sekali dua tu ak terhempas...erkk i mean sengaja hempas ke lantai..hahaha tapi nasib baik la skrin x pecah...elok je...hehehe

Nak bawak p kedai..kekangan masa...tp tadi ade kesempatan p la tny ape masalah die...diorg ckp problem dgn perisian dalaman bagai..so kne tukar toktektoktekk dlm rm200+++ gak harge die..

Jap..tercekik ak ase dengar harge tu...hemmm xpe..aku balik umah dulu...sebab aku ase hp ni rosak die xde mne pon...sikit je tp sampai kne cas mcm tu..nt2 laa...

Sooo disebabkan aku dah tak tahan nyaris kne cekau dgn org kedai tu..ak ambik inisiatif jd pakar pembaik barang elektronik...hahaha..ape jadi dgn hp aku..ehemm...nanti story lain naaa...hehehe

Potpetpotpet : nak baik kat kedai jgn senang2 kne tipu..selidik bagai dulu..nt senang je diorg isap darah kite...hampehh

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...