Tekanan di tempat kerja???

Assalamualaikum...

Bangun pagi..solat subuh n bersiap ke tempat kerja...buat rutin kerja yang samaa dari jam 8am ke 5.30pm ...kadang2 terlajak sampai ke 7pm atau mungkin lebih...ada yang 5 hari seminggu...ada yg 6 hari seminggu...ikut keadaan syarikat tersebut...

Macam kes ak...jam 8 ke 5.30pm n kadang2 lebih....urusan sama menghadap komputer 8jam berterusan...tekanan??? X payah cakap memang terlalu tinggi tekanan tu ak hadap hari2...nak tak nak telan kan aje...tp yelah dah nama pun manusia mesti x dpt lari dari cacat cela...silap sana sini....n ak sendiri masih belajar...

Ak tertekan dgn tahan kefahaman ak sendiri...terlalu byk kerja yg nak dibuat dalam 1 masa....kadang2 rasa darah tinggi ak naik lain macam dah...pening gilaa...mata pulak pedih je sebab duk hadap komputer non stop...waduhhh...acane nihh

Ak terpikir nak buat bisnes yg x memerlukan ak menghadap lappy sepanjang masa....hemm ape je ye...santai n relek....kejap2...bertakafur sebentar...

Potpetpotpet : belajar dah tinggi dahh...kerja tekanan pun kemain tinggi...apakahhh

Popular Posts