Serabot!!!! Semua kerja jadi tak keruan

Sunday, November 17, 2013 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Time ak menulis ni kepala ak tengah serabot n berdenyut kemain...sakit betul rasanya...macam2 prob menimpa hari ni...huhuu..dugaan...n jap tadi baru je ak batalkan niat nak kemaskini nota2 ak....semua gara2 rasa serabottt semacam...

Macam mana nak hilangkan rasa serabot nihh...hemmm selalu kalau ak laa...selain dr zikir ak suka keluar jejalan ambil gambar...or makan2... Setengah orang akan pegi shooping n tenguk wayang kan..tp bagi aku itu lagi mengstresskan kepala otak aku...

Sebab ape....sebab ak ni bab memilih barang sangat cerewet...so mula laa berkerut dahi memilih..ak jenis bukan main beli je...macam baju..walaupun cantek tp ak kne pikir jugak ak beli baju tu utk ape...kekerapan aku bakal guna baju tu tinggi ke tak...if sekadar suka..hemm memang aku akan abaikan walaupun tertarik...melainkan ada 1 event yg penting n memerlukan ak pakai sesuatu tu..baru ak beli..hahaa...cerewet kann..

So...gambar hemm..ak sangat sukakan photography...ak suka tenguk gambar2 dr photographer yg dah profesional...kekadang gambar tong sampah pun jadi cantek..sedangkan tong sampah je pon...hilang stress ak kejap bila tenguk.gambar2 camtu...bagi aku setiap gambar ada cerita dia sendiri..toi tak...minat ak ni sampai mak ak pun cakap ak ni gila gambar lahh...hahaaa

Makan...ok itu memang ak suka...lantak ape pun memang ak suka makan..tp badan tetap maintain slim...hehee...dengan makan2 ni selain dapat tenguk gelagat orang ramai..ak dapat menikmati sesuatu yang baru...kebiasaannya aku suka makan kat tempat yang berbeza..so kire jalan2 cari makan jelah..feeling sesorg..hahaa

Tapi malangnya malam ni ak xleh buat semua tu atas sebab2 yg x dpt dielakkan..so just try relexkan hati diri jiwa...insyaAllah...bismillah...

Potpetpotpet : moga esok lebih baik dr hari2 sebelumnya

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...