Lepas sorang sorang sakit

Sunday, October 06, 2013 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Sejak kelmarin anak2 sedara aku sorang2 jatuh sakit..mula2 dapat berita dari kak long aku kata anak lelaki dia aiman yang berumur 7 tahun demam panas...ak melawat n memang nampak x sihat...cuma bagi ak itu macam bukan demam biasa...bagi aku jelah...cuma rasa hati je....esoknya pulak kak ngah aku pulak bagi tahu anak bongsu dia putra yang berumur 2 tahun lebih masuk wad gara2 asma....



Astaqfirullahalazim....mengucap panjang aku...satu2 dugaan...pakat x sihat anak sedara aku ni....anak kak ngah aku...aku x dpt nak melawat sebab dia duduk melaka..so terbatas dengan jarak n masa....sekadar berhubung melalui wassap wechat jelah...tadi call dah kena guna alat bantuan pernafasan pulak...risau aku...

Mak aku..jangan cite laa..kompom cuak giler dengar cucu die x sihat...sakit2 macam ni....mak ak sendiri pun dah tentu2 x sihat...tiap malam terpaksa makan ubat...kesian mak aku....entahlah....harap2 semua ujian ni akan segera digantikan dengan senyuman....xmau mana2 family yg sakit....org yg sihat pun boleh jadi sakit tahu...huhuhuu

Potpetpotpet : aku jarang dapat penyakit...tapi sekali x sihat...memang berminggu jadinyaa

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...