Hujan Yok Yok Daaaa... UTC laa kitaa

Friday, October 18, 2013 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Hari nie hari Jumaat, hari last org gomen bekerja kann...so disebabkan aku ade urusan dengan orang gomen...kekononnya nak laa datang awal pagi...tapi last2 hampeh jugak haiii....hahaha, aku tido sajooo...konon cakap dalam hati nanti petang laaa...walaupun tahu sekarang ni musim hujan...kejap2 hujan..kejap2 hujannn...perangai malas ak ni mule la makin menjadi bile ujan...hakakkk

Nak dijadikan ceritaaa....jam 3 lebih kekonon baru nak keluar rumah...nampak tak lambat tak lambatt...hahaha.....so bile nak keluar awan mendung sudah berarak...sudah mau hujannn....ak pulak nak gerak naik moto...hemmm, konon rasa2 macam Hujan Yok2 je nii...xde ujan ehh..acah je tuuu...

Aku pun ringankan badan gerak rempit....sampai la pertengahan jalan...tetttt suda hujan woo..hahaha, tahniahh kann...padan la muke sesangat....nak gerak ke depan hujann, nak patah balik jauh..so dalam dilemaaa.....haishh, acane niiiiii...

Tetibe aku teringat ade satu kemudahan yang Kerajaan dah wujudkan...UTC...UTCCCC....owhh yeahhh, lupe plak aku UTC tutup jam 10 malam nt..ahakkk, xpe...xyah risau..nanti malam aku singah UTC je lahh...xyah nak redah hujan pepetang ni sangattt...n hope takde la hujan pulak malam nanti..hehehe

sumber : GOOGLE

Kemudahan UTC ni memang teserlahh, yelah semua agensi kerajaan yang penting dibawah satu bumbung....aritu aku nak setel macam2 bil...kalau xde UTC ni mau malas aku...kejap2 nak pegi agensi sana, then agensi sini...jarak satu hal...trafik lagi, dengan cari parking lagii...tapi bile dah ade UTC ni kire memudahkanlaaa sikit...

Aku bukan orang kaki kipas naaa...org cakap ape, MACAI??? erkk ntahh..xaham aku ayat MACAI tu...ak bace fb BN diorg gelar org PKR MACAI, bace fb PKR diorg gelar BN MACAI...hahaha...soooo ak duk tetengah sajolahhh...mana elok aku ikutkan, mana x elok kite bantah sajaaa....n untuk UTC aku akan cakap ianya elok sebab memudahkan orang2 macam aku ni berurusan....terima kasih untuk itu

Ok...rajin pulak ak update blog sehari dua ni kann...kikikii....pada yang nak blog dipromote...sila tinggalkan link korang kat bahagian B.W.B kat atas, nanti aku follow n promote naa...x susah, just tinggalkan link jee

potpetpotpet : tadi ade budak india dalam umur 6 tahun mintak rm1 kat ak...nak main game kat cc katanyaa...lolll

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...