Monday, October 21, 2013 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...


Wahhh, pedih mata bukan kepalang.....tenguk Mr. Arrogan pun terkebil2 lentok dah asenye nihh...sejak semalam x tido lagi niii...hahahaa, memang laa target...setel je isyak kejap lagi terus nak gegolek cam sleeping beauty...cuma kali nii sleeping xmau diganggu...ada yang ganggu aku kasi kick kiss sama diaa...hahahaa...

Btw, pada kekorang yang dah tinggalkan link untuk aku follow, terima kasih bebanyak naaa...lepas nie boleh laa aku mule baca entry2 dari blogger baru pulak kann...n btw kalau korang rajin..boleh try usha dekat bahagian B.W.W aka Blogger Wajib Bace kat atas...kat situ ak dah aturkan semua blogger2 yang wajib diusha n difollow....rugi x usha tahuuu....

And, sebelum aku terlupaa...kalau korang perasan dekat bahagian B.W.B ade beberapa blogger yang aku guna gambar karikatur muslimah comel yang sama...ni semua sebab aku x dapat nak copy mana2 gambar or header diorang...diorang dah buat disable right click...so sory la naaa...xdapat nak nolong...try la jugak banyak kali gakk...still xdpt korang punya url gambar...so untuk penyelesaian aku letakkan gambar kartun muslimah yang comel...hehehe...

potpetpotpet : awat ramai suke disable click nihh??? gejala copy paste tanpa kredit kembali aktifkahh??? Ohhh tidakkk...jom kite...Salam Maghrib...dr Mr. Tak Berapa Arrogant... ;P

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...