Alhamdulillah...akhirnya dapat jugak aku konvo

Assalamualaikum...

Hari ni 20/10/13 merupakan tarikh yang sangat mendebarkan bagi kira2 29 org student UUM yang namanya x tersenarai untuk majlis Konvokesyen ke-26 UUM....

Korang boleh baca luahan hati aku pasal konvokesyen UUM dalam entry lepas...bertapa kecewa n sakit hatinya aku dengan cara pengurusan diorg...

Berkat kesabaran n doa mak...family n rerakan semua...Alhamdulillah akhirnya keluar jugak nama aku n kawan2 lain dekat senarai pelajar yang bakal bergraduan...syukur...

Buat masa ni aku just relax dengan hal tu...walaupun banyak lagi urusan nak kena buat..yelah urusan bayar yuran konvo laa..urusan ambik jubah itu ini bagai...tapi ak letak ketepi je dulu semua tuu...yang penting sekarang nama aku dah betul2 ada n insyaAllah hal2 lain tu akan aku uruskan dalam masa seminggu nihh...

Walaupun sibuk waktu siang hari...xpe sebab macam ak cerita dalam entry lepas jugak...aku dah boleh berurusan dekat UTC..yelahh UTC tutup jam 10pm kann...so sempatlaa nak buat kerja2 lain semua...hehee

Potpetpotpet : tahniah kepada rakan2 yang bersabar menghadapi dugaan..akhirnya nama kita keluar jugak kann...

Popular Posts