Respect that Indian Guy

Monday, September 02, 2013 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Kejap tadi ak tertenguk video dekat utube yang bertajuk "Pariya Mengamuk Rampas Bendera Malaysia"...erkkk...ak tertarik nak tguk ape kes senanya nak2 ade gambar gay malaya Adam Adli...ikon belia negara sangat...bakal cikgu tu...haishh

Bila da klik ak tertumpu pada satu bendera pelik...nak kata bendera Indonesia bukan..bendera Singapura pun bukan...Malaysia lagi la bukan....kejap....ape kes nihh...n yang pegang bendera tu Adam Adli n A. Ahmad Said...yang jangut mengerbang macam xde jual pencukur rm1 kasi trim sikit tu...

Dari gaya diorg mcm nak mempromosikan bendera tu n tetibe datang seorang Rakyat Malaysia berketurunan India merampas bendera pelik lagi x cun tu...Sang Sapurba Kala jadah ape ntah namanya...lelaki india tu cakap Ini bukan Bendera Malaysia...Itu Bendera Malaysia sambil tunjuk ke arah Jalur Gemilang yang megah berkibar sempena bulan kemerdekaan ni...time tu ak nampak banyak wartawan yang sekadar nak berita sensasi macam ni je....yelah da kerja diorang kan..xleh salah gak...

Ikutkan ak xde la pro kerajaan sangat...tp ak xde pulak ngikut penbangkang sama..sebab bg ak ape yg elok untuk negara dan agama itu yang ak follow...dua2 pihak ade kelebihan dan kelemahan...memang elok la kalau saling berlawan utk membangunkan negara...bagi ak itu menguntungkan rakyat dan negara jugak kann...

Tapi bila kes nak tukar bendera ni...ak jd kompius sikit....ape ingat senang2 je nak tukar bendera yang dah diterima dunia??? Abis tu asalkan pihak sekian2 menang je kne tukar bendera la gayanya ni???

Bendera tu bg ak lambang kebangaan sesebuah negara dan rakyat yang duduk didalamnya...kalau.kejap2 nak tukar orang lain xdpt nk iktiraf kita sebagai negara merdeka dan berdaulat...lainla kalau kita nak jd macam israel...syok sendiri cakap dia negara padahal merompak tanah palestin...

Potpetpotpet : adam adli...haii..tersenyum ak tenguk bakal guru sorg nih

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...