Ketagih internet???

Wednesday, September 11, 2013 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Wahhh....beberapa hari tanpa internet buat ak rasa resah gelisah n memang dah sah ak ni ketagih internet....tp masalahnya ak guna tenet mostly adalah disebabkan untuk menggunakan email...kalau stakat fb..semua tu...rasanya ak xde kesah sangat ponnn...

Beberapa hari kat negara orang ni memang susah nak dapatkan tenet...bukan susah mcm mne...yelah..kalau kat Malaysia senang je ak subscribe mne2 tenet dr celcom..maxis...umobile or kedai mamak wifi je kann...ini kat sini adehh....ak gune laa pakej maxis tu....tp as usual maxis memang jenis cekik darah tahap karmaa...pengsannn...

Sekarang ni ak da guna data dr vodafone...kire pembekal jalur lebar sini laaa...puas hati kata kooo...kalau tenguk utube ke pe ke...memang sedap x sangkott...redtube pun x kne block sini...muahahahaha...lolllllll lolll lollll

Memang la zaman sekarang ni...bile xde tenet senanya payah gak...n paling xbleh blah nak tau apa...kalau xde akaun fb pun payah gak sekarang ni....sikit2 ditanya Do You Have Facebook??? Lolll lolll lollll....ak punye laa cecite xmau ade kaitan sgt ngan fb ni dah...tp mcm xleh....nak ade group fb laa....discuss sana laa...choiii nyusah jiwaa....

N as usual jugak....when we have smartphone but if xde tenet it still cant b consider as smart gak kann...bodo alam gak ak ase...hahahaa...so ak subscribe la plan tenet kat sini...puas...nak wechat ngan kengkawan dimana saja pun senang....free calling kononnyaaa...

Ok laa sementara ak menetap kat sini plak kann...ehemmm jangan ditanya ak kat mnaa...hehehe

P/S: sejukkk....beza masa sini 8 jam dengan Malaysia...n klu diaa...Im yesterday n u guys the future...mueheheh

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...