Jika Syiria diperangi...Kiamat Dimulai... (Video)

Monday, September 02, 2013 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Kejadian serangan senjata kimia di Syiria dilihat satu lagi penipuan pihak Amerika yang mana sengaja mengunakan alasan itu untuk masuk campur dalam urusan negara terbabit. Bagi aku, setiap kali campur tangan daripada polis dunia tu...aka Amerika yang sentiasa melaungkan akan membawa keamanan kepada dunia cuma akan membawa bencana. Satu dunia tahu yang Amerika punca kepada peperangan yang meletus di Teluk Arab...satu per satu negara arab dihancurkan dan dizilimi atas dasar perjuangan kepada keamanan. namun semua tuu ternyata palsu kan...

Sekarang Obama sedang berbincang dengan pihak kongress di Amerika samada mereka diluluskan untuk menyerang Syiria atau tidak atas nama KEAMANAN??? Satu dunia sedang membantah tindakan dan cadangan gila Obama tu..bahkan pihak negara barat sendiri (RAKYAT) sangup turun padang berdemonstrasi demi KEMANAN SEBEBENAR....Rakyat Dunia tak lagi bodoh, sebab diorang semua sedar kalau Amerika campur tangan krisis di Syiria bermakna satu lagi peperangan berpanjangan akan meletus..

Sebagai umat Islam, pasti muslimin muslimat seluruh dunia sudah tahu yang hal ini sebenarnya akan terjadi jugak cuma ketika dan masanya masih menjadi rahsia...kalau nak diikutkan perkara ni dahpun tertulis didalam quran...

Kejap tadi ak terjumpa satu video yang menarik yang sesuai dikongsikan bersama...Masanya Telah Hampir...terlalu hampir....bersiapkah kita melalui semua ni???




potpetpotpet : Moga Allah lindungi Umat Islam Seluruh Dunia...Amin

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...