What A Bad Day As Nizam

Thursday, May 30, 2013 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...



Hari nie adalah hari yang agak kurang baik bagi ak terutama dari segi kesihatan diri...sebab apa sebab lidah aku kena ulser yang ehemmmm terasa nak kasi tumbuk orang jaa...pedih dia hanya mereka yang pernah rasa ja tahu...tapi apa yang lebih malang, tapak kaki ak melecet yang amat...terjengket2 ak jalan...memang pedih kalau nak berjalan...dan satu lagi ni..muka ak nihh....da berzaman xde jerawat...tetibe pagi tadi...aiiyoooo menonjol habaq hangg.....hampeh takk????

Bila semua nie terjadi ak anggap jelah ni pengampunan dari Allah...aiicehhh, nak sedapkan hati kann...

So pagi yang kurang indah tu ak gigihkan jugak pegi ke kelas n libary...ehemm exam wehh...kikiii....dengan kaki yang tak selesa, terjengket2 lah ak berjalan ke kelas...yelah ak bukannya ada bawak motor or kereta...x mampu la kitaaa...hahahaaa, xpa..janji ada kaki untuk berjalan..syukur, x kisah pedih sikit2 asalkan tujuan n niat nak ambik ilmu tu ada kan..gitewww ayat baik...;P

Habis klas terus g libary, lokasi ak berdating sejak sebulan lebih ni...memang muka ak jelah kat situ sampai pak cik guard tu pon dah leh cam muka ak..hahaha...g sana kekonon nak buat latihan, tapi masalahnya nota yang ak bawak x lengkap...adehhh...penyudahnyaa ak santai2 jelah baca mana2 bahan ilmiah yang ak rasa sedap dibaca....sambil tu mulut ni ehemm..mengunyap pantas gak...tapi disebabkan ulser ak tu...hemmm...terkebil2 ak nak mengunyah...sakit wehhh...

Bila pegi libary memang wajib ak singgah dekat tandas...libary tu sejuk membeku....minum pulak banyak air...so pundi kencing pun kemain la mintak dilepaskan paipnyaa...pegi tandas wajib jugak pandang cermin kan...n sekali lagi kehampaan berlaku...ak tenguk muka ak kat dalam cermin da macam orang ilang bini pulak..dengan rambut panjang, dengan jerawat tetibe ade...dengan mata sembab...maiigadddd...i need trully beauty care lorhhh....mohon sponsor sugar mummyy.....

Nampak tak bertapa tak happynya my day dengan penampilan n kesihatan hari ini...sob3, tapi apa nak buat kan...ak redhakan sajaaaa.....balik bilik je tadi, terus memandi....cecukur memane patut..aummm...hahahaa...then kite main tepek2 masker...aiiyooo..lelaki juga perlu mengutamakan kecantikan yaaa...i mean more to kebersihan diri...yelah, kalau muka serabai...tak ke nampak macam selekeh semacam jaaa...so wajar n wajiblah mengemaskini sikit sawang2 yang mula bersarang di muka ini...

Sekian sajalah celoteh petang ini...hingga bertemu lagi...majulah sukan untuk negara...erkkk, k fine...ak da abis idea nak menulis...hahaha, mohon paham yaa...harap maaf

potpetpotpet : acane nk ilangkan ulser ni haaa...adehhh pedehhh

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...