Annoying trip 2

Friday, April 05, 2013 Nizam Riadzi 0 Comments

Assalamualaikum...

Haaa tu dia ada sambungan ke dua da haaa....meh sini ak komplain lagi naa....so from A.star to Butterwort ak duduk ngan padiyapapa n bauan aromaterapi mmg menyeksa jiwa wa cakap sama lo....memang jiwa ni rasa cam heyyy ak nk sepak kau...turub mandi then pakai bedak jonson baby dulu...huftttg....

Dengan bauan yang kureng tu..sabar ja ak...elok laa perjalanan pon jauh...so dia tido...adehhh...nak manja2 plak habaq hanggg....leh die punya kapala lentok baik kat bahu ak...choiiiii.....jantan plak tu....jap2 ak tolak..jap2 ak tolak...hahahaa...yang bestnya tido mampos...niceeee....

Sampai kat Butterwort wokehhh misi cri tiket ke ipoh....turun bas tros disapa nyonya jual tiket..balik mana...ak cakap Ipoh...ok, laii laii...jam 3 bas naik...ak jeling jam da pukul 2.55 ok nicem..xpikir panjang nk naik ja...dia tulis resit semua...skali harga rm18...erkkkk...biasa ak naik dr butterwort ipoh rm12 or 13 ja..pasaipaa naik plak....hampehhh..lari bajet ak tahu....

Duk naik bas nihh nak ke Ipoh...emmm...ak pilih port baik dah ak ase tapi malangnya port ak tu ade yang berkenan jugak....well....dalam banyak2 insan yang duduk sorg2 dgn kerusi dable...kenapa ak yg dipilih...npe mamat ni nak duduk ngan ak...ak punya la letak beg kat sebelah kekonon harap xde yg duk sebelah so ak leh makan ngan tenang ( x syok makan kalau ade org sebelah nihh) ....tpi die p mai kat ak jugak...org depan semua duk sesorang...org blakang ak pon..cissss...

Yang bestnya...saix badan ak nj kekecik je...comel2 je....dan badan ehemm terbabit ade la tiga kali pelok ak nihh....so pungkok die merogoli kerusi ak separuh....separuh yaaa...stress jiwaaa...kirenye ak bayar full dengan tempat duduk separut.........lollll....paling hampeh bile bas goyang kiri kanan....mamat ni myb x dpt nk kawal balancing die...sedap je nyendeng kat ak...paham x perasan macam dilenyek....bau peloh dia lagi.....goshhhh.....ak memerlukan oksigen kala ini....jujur x tipu....

Potpetpotpet : skrg da 3 lebih...dalam jam 6 gak smpai ipoh nihh....adehhh

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...