Meow Aku Makin Manja

Friday, February 15, 2013 Nizam Riadzi 2 Comments

Assalamualaikum...


Bila kucing makin mengada....manjanya kemain lagi dia sekarang, haishh...mungkin sebab hujung minggu nie ak dah nak balik kampus...so dia pun da dapat tau yang tuan dia nak nak duk jauh dari dia.... Sejak dua tiga hari nie, mne ak pegi situ dia ikut..mne ak duduk situ die lepak...naik rimas gak jadinya..nasib baiklaaa die comel gegedik...da ade baby 3 ekor pun...tetiga duk kat bawah katil ak...katil kat bilik yaa....wat mase nie memang tak berbau ape...tapi mustahil la kucing tu x berak kan..xpe ak abaikan aje dulu..ak da pesan kat adik ak, nanti bile ak kat kampus mohon tenguk2kan gelagat kucing tu..kalau macam nampak dah matang sikit mohon dihalau keluar dari bilik...muahahaha...sekali dibuat baja tahi bawah katil ak tu nanti..abis laa berbau satu bilik dik non hoii...

Baiklahh...sekian saja entry pendek berkenaan meow saya yang bernama miss meow aka CHANNEL...giteww nama kemain omputih kau meoww...

potpetpotpet : isaunya nak tinggalkan..makan minum acane la nanti..wuwuwuw

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...