Aku Bukan Budak Graphic

                            
Assalamualaikum... 
Alhamdulillah, setel satu keje edit2 td....now godek2 lagu smbil tunggu azan subuh.... Sejak 2 hari ni makin ramai mber fb/twtr n ade yg email tny ak ni budak graphic ke budak bisnes...mane satu yg ak belajar senanye... :) 
Ok laa...senang cite meh ak cite secara detail la kan....ak ni bakal graduan dr UUM n ak ambik BACHELOR BUSINESS ADMIN...so, da terang2 xde ayat graphic selain dr bisnes kan....pasal graphic tu senanya ak minat je, ak suka teroka benda yg lain dari bidang ak...lagi pun ak suke tunjuk pandai...i mean, kalau ak tenguk org tu blh buat, ak mula cabar diri sediri...ak cakap ak pun pandaii....thus lagi bagus,so mula la tergodek2 google bagai... 
Member ak ramai yg dr background grphic study, so mmg ak terjeles gak ngan kepakaran edit diorg...so ak rajinkan diri godek2 bagai...cikgu ak for sure youtube dengan google...sumber bacaan plak blog grapic artis luar negara...suka betul tguk mainan graphic diorg...so dari situ ak mula makin minat n lama2 jadi cam ni la. 
Tu la org cakap...kita nie sebenarnya boleh je buat ape yg org lain buat asalkan ade usaha nk cuba...if dipaksa bagai but xde perasaan...x jalan jugak kan :)
Potpetpotpet : ingat budak bisnes xtau seni ke...hellooo!!!!
Published with Blogger-droid v2.0.6

Popular Posts