Semoga TV3 sedar

Thursday, August 02, 2012 Nizam Riadzi 0 Comments

                      Assalamualaikum...

Pagi ni ak bukak fb n nampak tv3 tengah giat promosi sinetron terbaru untuk tayangan slot cite indon...tajuk Kau Jantung Hatiku ke ape ntah....lolll, x kisah la ape pun kan...ape yg penting kalau korg ada like fanpage tv3 kompom tau ape yg peminat2 komen...termasuklah aku...

Majoriti x suke dengan sinetron sekarang ni....dan bagi ak sendiri selera orang Malaysia ni dah berubah...kami dah tahu menilai kualiti drama....n bagi kami drama yg beratus episod tu xde gunenya kalau asyik2 cerita sama yg berulang2...yang berbeza tajuk drama, pelakon...yg lain...adehhh...bikin pusinggg sihhh....

Rata2 yg komen dekat post promosi sinetron terbaru dr tv3 meluahkan rasa x puas hati. Siapa yang suka tenguk cerita tergantung, sebelum ni tv3 dah tayangkan banyak sinetron yang tergantung and ak rasa tv3 memang patut sedar yang rakyat Malaysia mula muak dengan sikap SYOK SENDIRI mereka...

Klau dalam Melodi yg jugak terbitan tv3 selalu cakap rakyat Malaysia x sokong industri tempatan, habis tu yang tv3 tak habis2 promosi artis seberang tu apa pula....paku dulang paku serpih habis...hhahhaa...masalah....

  Potpetpotpet : layan wonderpet lagi best ok... :)

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...