Saja Cari Pasal

Friday, June 15, 2012 Nizam Riadzi 2 Comments

Assalamualaikum...

Wahhh, kalau x disebabkan hari Jumaat yang mulia nie...ak ase mau ak mulekan enrty dengan carutan dan makian yang tidak terkira perinya...gramatis pulak ayat nihh...huhuhuuu...sejak pagi tadi, keje ak duk ngecek email je...sebab ape, sebab ak tengah menantikan email yang bakal menentukan masa depan aku..wawawaaa...

Demi Tuhan ak cakap, hanya Allah jelah yang tau bertapa seram sejuknya ak rasa dikala saat ini.... (kemainn ayat)...but siyes...memang pun...masalah yang aku hadapi amatlah rumit dan ini semua mungkin (memang pon) disebabkan oleh perangan dan sikap aku sendiri...uhukkk...

Sebenarnye ak bru je cek markah "carry mark" utk subjek etika pengurusan..perhh, terbaek punye RENDAH...x tau nak cakap ape dah...terus ak email lect minta tolong kot2 ade care nk naikkan markah aku, klu lect suh ak buat assgmnt baru pun aku ase aku sanggup kot. Bab markah rendah nie ak xmau salah sesiapa, bagi aku nie salah aku sendiri..yelah buat ape nak menunding jari kat orang lain...tenguk cermin tu dulu, perati betul2 mana salah kita...huhuhu, dan aku, aku ase sebab ak nie terlampau careleesss...cuai kemain sampai  markah boleh seteruk tu...(alamat gaya xde Dekan la sem niee..wawawaaaa)

Ape2 pun, aku sekarang nie cume boleh berdoa...hope sangat lect tu lembut hati n dapat tolong aku. Yelah, kalau die bagi markah b4 exam mau ak tak tido seminggu khatam buku etika tu smpai senyum je jawab exam kan, tp masalahnya die bru bg semalam n exam plak da lepas lame dah...sooooo...menangis dalam senyuman jelah aku sekarang nie...nak wat cam ne, SAJA CARI PASAL...lain kali kalau da sedar awok (AKU) tu sem akhir jgn la nak lalai sangat...kan dah gelabat tak tentu pasal...

potpetpotpet: korang doakan aku k, hope sangat laa...Ya Allah.......risau kemain ni...huhuhu

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...