Paling Menyampah Bila: Baju

Tuesday, September 20, 2011 Nizam Riadzi 2 Comments

                                        Assalamualaikum...

Ok...ak nak mulakan tagline PALING MENYAMPAH BILA: dengan cerita baju...Ok, ape kaitan baju dengan tagline PMB nihh???...



Baju...seperti yang kita semua tahu, baju adalah satu pakaian yang dipakai oleh manusia..kekadang dipakai juga oleh spesis2 menatang cam anjing n kucing...Baju nie nak dijadikan cerita selesa di pakai..tapi.....menyampah bila nak membasuhnya...

Sebagai seorang lelaki budiman yang cukup malas nak basuh baju...kompom2 la aku menyampah kan...but sebagai lelaki metrogedik...hahaha...*bukan aka NOKKK okkkk uuuoowwlllsss..wahahahahaa.... aku nak tak nak wajiblah membasuh baju2 tersebut....

Ini demi memberi kesegaran pada lubang idong aku n mber2 yang terpaksa menghidu udara nyaman di sekelilingnya...Tapi secara natijahnya memang aku menyampah nak basuh baju....gune mesin pun malas...kau bayangkan malas ke tak...hahaha

Then...as we all know...ini bulan september...musim2 hujan..tengkujuh orang cakap...hujan....uhhh, sangat sedap jadi hantu bungkus bergolek atas katil time2 xde kelas kan....However..ak gigihkan hari demi membasuh baju yang dah mula bertimbun....Sebaldi setengah..goshhh, penat mengoyah sakan...cuaca kelihatan begitu indah..terang jeee...baguss...lagi semangat aku nak basuh...siap terus sidai...

Selesai je, ak layan movie korea kununnn sementara tunggu kering...tetibe...hujan pun turun...so...aku PALING MENYAMPAH BILA : Baju aku baru basuh kena hujan...memang menyampah sebab aku kena basuh balik...secara kesimpulannya....aku rasa menyampah sangat sangat sampai aku post entry menyampah aku kat blog yang dah lama tak terupdate..terima kasih pada mood menyampah sebab berjaya membuat aku menghupdate blog aku...Sekian,

p/s: korang menyampah???...ade aku kisah.....tettttttt

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...