Shoping sampai Pening!!!!!!

Sunday, August 28, 2011 Nizam Riadzi 2 Comments

                                        Assalamualaikum...


Waaaa. sedar tak sedar tinggal berapa ari je lagi kan kite dah nak sambut raya...So its mean ramadan suda mau pergi meninggalkan kite...uhukkk....hope taun depan dapat lagi la jumpe ramadan kan...


Ok...amacam korang punye persiapan...ok ke...kuih berapa bakul dahh..hehe, if you guys asking me...kuih xde pe2 pon lagi....x terbuat pon lagi..ahakzz...myb malam nt kot...yelah adik bradik semua dah balik nihhh...my mom bile2 mase je akan mungeluarkan arahan persekutuan beliau...sesi kerahan tenaga secara besar-besaran tuk wat kuih raya, kemas umah, itu ini....hahaha...


Semalam...aku keluar shoping baju raya dengan sista semua...huftttt....serius aku rasa macam mau nangis....orang giler sengal penuhh...mmg xleh bla punye..terbaek penuhh...Aku nasib baiklah tinggi, so boleh la bernafas...akak2 aku tuhh, terus x nampak kepala...kalau anak2 pulak...wajiblah didukung....kalau letak biar jalan sendiri kesian kot lemas nanti...tu blom kes terlepas tangan mau boleh ilang nanti...(T T).


Sesak2 macam tu ak xde mood langsung nak shoping...just teman sista aku jelah cari baju tuk anak2 diorg..abang ipar aku dua2 dah lari selamatkan diri dah...duduk dalam kereta kata penin..hahaha, kunun la...ak bajet isap rokok tuhh...sabo jelahh....So, ak la jd  pengawal keselamatan dalam kesesakan yang teramat sangat...


Balik je, ak terus pegi KFC nak berbuka dah kan...sementara nak tunggu diorg masak nasi...melantak la KFC dulu...but akhirnya aku minum SOYA je...KFC semua tu ak x makan pun....gare2 ape, gare2 aku da penin giler....x nampak ape dah...Dah la tadi penin orang ramai siot time shoping...balik pulak umah bebudak nie kecoh duk lari sana sini..nak mercun la ape lahh....perhhhh...aku penin terbaek punye....ak tau, ak ambik bantal, pasang mp3...tido sampai sahur...bangun2 suda 5.30am..hahaha....bangun sahur with soya againnn...(T T)....


Now, baru jam 3pm...perut aku rasa macam da ade konsert dahh.....hahaha, yelah seharian minum soya jerkk...sabo jelah...^^...Jap lagi aku bajet mau keluar sesorg makan kedai jerkk...penin2...hahah, nie pon duk kecoh lg tuhh...(T T)....tengok le, klu rajin keluar la kan...ahakzzz


Malam esok sista2 aku nieh ajak keluar lagi...hufttt, xpelahh...da tobat ak ase...xpe lah ak taun nie xde baju raya pun..pakai je baju taun lepas...cun je lagi..janji ak tak penin..hahaa....pe2 ha..nak ucap dulu...Selamat Ari Raya pada semua ok...^^


p/s: nanti ingat2 kite la yerkk kalau makan kuih ketupat tuhh...

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...