Segmen: Langkah 2..Blog U sama warna dengan I laa....

Monday, August 15, 2011 Nizam Riadzi 11 Comments

                                    Assalamualaikum...


Ok, tadi aku join segmen Nasz cari Blog...now sambungan dari step pertama iaitu Tema warna sama dengan saya aka Heyy, Blog U sama warna dengan I lah....mencikk mencikkk....hahaha...upsss...gedik japp...*mereng setelah berblogwalking jejauh....


PICIT SINI PUAS-PUAS!!!!




Memangdangkan ak sendiri bler ngan kaler tema aku yang nampak macam BIRU+UNGU+HITAM...make aku gaulkan sekali ambik UNGU n BIRU...itam letak tepi...hahaha...arap admin terima la ye...aiigooo...^^, jangan marah yaa....saya penin suda...ahakzz..^^


Ok...nie la die antara senarai blog yang sesaje je nak kaler2 macam blog titew nie kan...cisss....hahahaha....ok semua..jum jemput ziarah diorg...blog diorg comel2 weii...^^


                                            BLOGGERAMA         :












Ok...sampai sini saja...selesai sudah sesi terjah2 blog nie kan....btw, nak nasihat sikit...blogger2 yang ku sayang...buang WORD VERIFICATION boleyy....nyemak la mende tu...ahakzzz....^^

p/s: buka tudung periok cari nasik...nak sahor sudaa...(~ ~)*

You Might Also Like

11 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...