Jom Ziarah Raya Blogger

Tuesday, August 30, 2011 Nizam Riadzi 5 Comments

                                      Assalamualaikum...

Alhamdulillah...semalam sudah selesai semuanya....Ribuan terime kasih pada semua blogger yang sudi join..^^, ingatkan xde la yang sudi join kan..haha..makasih join yerkk...

Ok, seperti yang dijanjikan aku aritu...aku dah pun masukkan SEMUA LINK KORANG KAT SENARAI BLOGLIST AKU...n aku akan letak sekali lagi dekat sini..so senang je nak jejalan ziarah kan...lagi pun sikit je...x susah sangat...^^

N...tak lupe...ade 5 blogger bertuah yang akan terima duit raya dari aku....ahakzz...nie korang2 Ok...^^


5 Blogger Dapat Duit Raya






Ziarah Raya Blogger


























Ok...Selamat Hari Raya pada semua yaa....Selamat Ziarah Raya Blogger jugakk....Dari aku sendiri, ampun maaf dipinta kalau ade pe2 yang xbest n nyusah or tersemak otak jiwa hati korang k..hahaa...k2, mau sambung wat kuih raya nihhh...^^

p/s: 5 blogger dpt duit aye tgk2 shoutbox or commnt k...^^




You Might Also Like

5 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...