Jelesnye dengan blogger2 nihh...

Sunday, August 14, 2011 Nizam Riadzi 4 Comments

                                       Assalamualaikum...

Malam nie aku nak meluah perasaan yang sungguh sedey....memang sungguh sungguh sedey nie...sob2...*pujuk la aku,,,,,ahakzzz...

Ok...actually td kan..aku kan...sob2....jejalan kat blog blogger2 yang wat aku jeles malam nie...antaranya nie ha...dua orang nihh cik sheilajul mohamad and cikgu hot sorg nihh cikgu hamdi aka Daniel Deadie...diorg punye entry pasal cat2 umah memang berjaya menjeleskan aku...wawawaaaaaaaaa....kalian kejam lahhh...(T T)

Why aku nak jeles pulak...ahakzz..jeles la, aku sekarang tak duduk kat umah sendiri lagi...umah lama mak dah jual..wawawaaaa....Y jual, gare2 kitrg nak pindah suda la...now duduk umah sewa...ahakzz, umah yang dekat Puteri Habour JB nuh bile nak siap ntah...hampehh jaa...

So sadiss...kalau dulu, asalkan aye..ini la mukenye kne gelek2 batang cat n main kaler2 dinding nuhhh...kejap kaler pink, kejap kaler ijau..kejap2 kaler oren pulak...serius mmg penat...^^. Macam la yang dua org blogger yg kasi ak jeles nih cite kat blog diorg, amacam korang..best tak, penat kan..but hasilnya...buat kite tersengih sampai ke telingga..ahakzz...^^

Takpe lahh, umah x cat pun xpe lahh..umah sewa kan..janji raya kne meriah wit panjut aka pelita..ahakzzz...mne plak nak cari pelita nihh...haishhh, sejak pindah nie...mne kedai pun x jumpe lagi....suratan betoi laaaa....

p/s: ade lagi tak blogger lain yang nak kasi aku jeles....(T T)

You Might Also Like

4 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...