Halamak...lagi 2 minggu....

Wednesday, August 10, 2011 Nizam Riadzi 6 Comments

                                      Assalamualaikum...


Hape je ak duk mengedik ngan halamak plak niehh...OMG...adakah anda sedar kita tinggal 2 minggu je lagi b4 raya...so, mesti dalam satu-satu family tuh macam2 kerenah ade...macam le  kite yang dah mule sibuk2 nak pikir pasal raya kan..hehehe
                                          
                                           Mak bercakap:
1-Baju raya nak tema ape taun nih...
2- Kuih raya nak tempah kat bedah ke buat je...
3- Karpet nie macam da buruk..langsir pun...tukar2

Anak pompuan:
1- Taun nie rambut nak gulung2 lah...
2- Ehh, nak pakai tudung rambu ramba lah...
3- Baju kurung moden ke, kebaya je yerkk..

Anak lelaki:
1- Taun nie kasut mesti gempak...
2- Baju taun lepas ade lagi..beli handset lg best
3- Taun nie nak pegi umah awek mane yerkk...

Bapak:
1- Temenung di luar jendela (abis kokak duit aku ngan diorg nihh...)

TAPI...JANGAN RISAU....bak kata Shamsul Ghau2..


Courts kan ada...tanpa bayaran sehingga 120 hari....(cukup 120 ari pulangkan balik..hahahaha...padan muke diorg...^^)

p/s: bersederhanalah time nak beraya...

You Might Also Like

6 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...