Aku dapat RM3OOO dari American Express

Wednesday, August 17, 2011 Nizam Riadzi 7 Comments

                                       Assalamualaikum...

Waaaa...malam nie agak panas la, tadi gaya macam nak ujan..but tak jadi la pulak..huhuhuhu...hemmm, so nak dijadikan cerita td mak bagi surat. Ok, ada surat untuk aku...waaa..banyaknye suratt....n termasuk kad aye...weiii...^^, xpe2...kad raya nanti story mory lain...tetibe, aku bace satu surat niehh...siap ade card lagi....erkkk...surat dari bank...erkkk..ape kes lak nihhh....

Terima kasih kerana masih setia dengan pihak kami, sebagai ganjaran dan rasa berterima kasih dari pihak kami, kami ingin menawarkan saudara satu lagi kad kredit secara percuma...blaa blaa blaaa....erkkkk

Aku belek2...hufttt....another credit card....aku dah ade 1 creadit card...n nak buat ape dengan 1 lagi nihh...aku bukan nye jenis rajin zap2 kad nihh....kekadang je..kalau barang tu mahal semacam kan..yelahh, kalau barang dah lebih RM5K tu, for sure la gune kad kan, xkan kasi cash..payah aku nak berusung duit tuhh...hohohoho...

Aku pemegang kad American Xpres, dah lama aku gune..tu pon mak yang suruh....then mungkin sebab aku x pernah lewat bayar..(mak yang bayar) diorg bagi lagi satu...Owhhh, terima kasih laa..pada aku, diorg nie bukannya bagi hadiah, but bagi beban lagi ade....tapi tapiii...^^

Anda boleh mengunakan kad ini sehingga mencapai maksimum limit RM3K...wooooo, maksudnya kat situ, diorg bagi aku RM3K secara percuma...boleh shoping ape2 je....wooooo...penin2....mane aku nak shoping dulu nihh...^^

Kebetulan hari raya nak datang kan..hehehe, agak best nihhh...macam2 leh beli...but, kene kawal, lebih RM3k kirenye kene bayar la...hohohoho...

Ok, ingat nak gune beli baju ak n family terus...n ingat nak belikan sesuatu tuk umah anak2 yatim dekat ngan umah aku nihh....b4 this my sis yang selalu tolong diorg kalau time2 puasa nie kan, but now since my sis dah jauh...ak ase, sesuai la ak plak nak ambik tempat kan...lagi pun, rezki nie datang bergolek...ade rezki untuk diorg jugak asenye..InsyaAllah kalau ade....^^

Btw, TQ American Xpress sebab sudi bagi RM3K sesuke hati kau je kat aku macam tu kat aku, walaupun aku tau niat ko nak ak gune kad nie kan..hahaha, xpe lahh...for ur information encik bankk..saye da ade belambak2 kad....x payah dah kot tambah lg 1 kad...hilang nt, aku gak yang nangis...(T T)

p/s: korang nak ape2 jugak ke..hehhe, mai dtg aye umah jelahh...

You Might Also Like

7 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...