Harry Potter terbaekkk!!!...Layan movie jom...

Sunday, July 17, 2011 Nizam Riadzi 1 Comments

                                     Assalamualaikum...



Elloww kekorang..., da layan Harry Potter 7 part two ke blom...well, ak da layan n serius cerita tu best..terbaek tip top...10 bintang boleh bagi....Sedar tak sedar upe2nye dah abis siri Harry Potter nie kan..sob2...cite fev ak da abiss..haiiyooo, pas nie ade ke cite fev ak...harapkan Narnia jelah..tu pon ntah ade sambungan lagi ke tak, klu novel ade lagi tuh...huhuhu....

Ok, back to HP7...mmg terbaek..x rugi la kalau korang pegi layan kat pawagam, ak beratur panjang kot..but nasib dapat beli gak tiket...^^ ( sebab ade org dalam..hahaha, simpan siap2..kikikiii)..n tadi ak wat marathon layan movie HP dari awal...huhftttt...comelnye diorg, si Harry tu sebaya je ngan ak..ak tengok muke die time kecik2, teringat plak ak time tu..hahha, buat ape ntah...mamat nie da tuah badan belakon kan..hufttt...tuah badan...^^

Ok, pada korang yg x berkesempatan nak layan kat pawagam, nie ak ade sediakan khas tuk korang, leh layan kat blog ak niehh...serius best..x rugi usha...^^






p/s: Aku ase baik korang layan kat panggung...serius x rugi...^^

You Might Also Like

1 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...