Segmen Bro Ben: Saya Nak Boleh?

Monday, June 06, 2011 Nizam Riadzi 2 Comments

                            Assalamualaikum...

Ok...situasi, badan penat..baru habis meeting wit TNC n setiausahanya....new project...dushhh....on9 fb kejap..uhff, macam biasa...ramai yang minta fren request...emmm, tengok la klu rajin malam nt....next..twit2 wit perwakilan SUK PERAK...(advance twit2 je..hahaha...)...n next..macam biasa layan blog...usha sana, usha sini n tetibe...erkkkkk.....tengok jam...4.00 petang.....rrrrrrrrrrrr.....lolll..30 minit sebelum tempuh tamat....tik tok tik tokkk.....




Mr. Ben....u asking y my blog should be in ur blog too...OMG....owhh tidakkk.....anda wajib meletakkan blog saya sekali kerana...., saya rasa blog saya cukup cute macam sya....erkk...selain itu..saya rasa lagi kacak dr anda....lalalalala.....dan kemudiannya saya suka membebel tak tentu pasal dekat blog nie, tapi input n hasilnya ada juga...^^, yang paham berkias...sgtla untung membaca....so, ape lagi alasan yg anda perlu untuk tidak meletakkan blog ini ke senarai anda...hahaha....**


kerana diriku begitu macho: menaip sambil gelek2 dangdut...(= =)"

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...