Nota untuk Awak

                                       Assalamualaikum...

Minta maafla...saye nie tak pandai nak bermadah pujangga sangat...sebab saya bukan budak sastera zaman skolah-skolah dulu.Tapi boleh la sikit-sikit...ape orang cakap, muke nampak cute, hati ade taman...hahhaa....untuk saye je nie...dushhh...

Kita tak pernah jumpa, thus saya tak pernah pun nampak awak...walaupun awak cakap kita satu kelas, but yes serius tak nampak awak. Kalau awak nak tahu, saya gila-gila dengan orang yang saya dah kenal. Kalau awak pernah nampak saya dekat kelas, saya duduk belakang kan, lect ajar...saya main game...haha...gila kan...^^.

Kepada awak yang saya tak pernah nampak....kita tak pernah bertegur sapa, kita chat pun sekali dua...emm. First awak tegur saya dalam blog...haha, then saya terjah blog awak...baca nota-nota awak..wahhh, menarik...dan hati saya mula tertarik^^..

Tiap hari b4 habis tidur...mesti cuba usha, ada post baru kah???..emm...baca without comment...sory tau...^^.

Kepada awak yang tak pernah saya bersua...semalam saya kacau awak dekat fb...emm, sory ya...nie kan minggu exam..mesti awak sibuk study kan..haishhh.....sory2....huhuhu, saya ganggu salah time da.....>,<

Kepada awak yang jarang kita berchat...mesti awak risau kan, kenapa pulak mamat nie duk miang sangat kacau2 aku nie..haishhh....hahaha, sorylah...saya memang sewel sikit..nak buat macam mana..trima je la...^^. 

Kepada awak yang tak pernah saya bercakap....emmm, pernah ada ketika bila baca post fb awak...uhh, jelesnyeee...sudah berpunya kahh...owhh tidak....(TT)....hahhaa....takpe2....well, cinta memberikan...tak semestinya memiliki...(walawehh, ayat copy paste mane nie..hehehe).


Kepada si dia...

Minta maaf kiranya post nie menggangu hari2 awak seterusnya...

Minta maaf sebab saya dah tersuka sama awak...

Saya tak pernah jumpa awak, saya tak pernah cakap dengan awak...

Saya cuma pernah chat dengan awak je....

Itupun sekali dua...

Macam mana tu???....hemmm....

Saya nak teruskan jugak....

Awak nak tahu...serius saya cakap saya suka awak...kita memang tak pernah jumpa, tak pernah cakap, tapi saya suka cara awak...ntah..saya pun tak tahu...saya cuma tahu, saya suka awak.

Awak nak tahu...saya tak pernah couple tau...first luv saya dulu dia dah takde...emm, moge dia aman di sana n sampaila hari tu, awak tegur saya...saya baca blog awak, saya chat dengan awak...dan ntah...saya suka awak...^^

Awak nak tahu...orang cakap saya nie gila-gila tau. Emm, bukan gila macam mana, just suka sakat kawan..tapi bila dengan perempuan saya slow sikit...tambah2 dengan orang yang jarang2 jumpa..macam saya dengan awak...saya gila di fb je, kalau depan awak..mau saya malu2 kucing kut...^^

Awak nak tahu...selama nie, saya pendam je rasa jeles nie. Saya tahu awak dah berpunya. Hemm, nak buat macam mana, saya lambat...die kenal awak dulu. Tapi takpe...saya suka awak, n sebabkan itu saya rela awak dengan die janji awak bahagia.

Awak nak tahu...nie first time saya cuba ayat orang tau..tambah2 orang tu...owhh tidak....^^. Awak nak tahu, saya ada buat lagu untuk awak tau...tapi saya tak pandai main gitar..saya pandai main piano je...so, x boleh nak uploadkan sekali...lagipun suara saya tak la sedap mane...

tapi..saya nak awak baca jugak lirik lagu nie...khas untuk awak...^^

---II---

Ku Rasa

- Ku rasa inilah asmara, 

yang tiba-tiba ku rasa meresap dijiwa sanubari hati..

-ooo Ku rasa inilah cinta,

yang tiba-tiba bernyanyi dengan nada cinta 

yang tak  ku lafazkan....

-  Biarlah, biar apa yang nak dikata..

kerna ku kini terkena panahan..

panahan asmara dari seorang gadis yang pernah ku jumpa...

tak pernah ku sangkakan 

yang kini aku terkena sumpahan 

cintanya...itulah kenyataannya..

-Namun ku tahu kau bukan milikku...

namun maafkan lah aku, tak bisa ku lawan cintaku

Hatiku hanyalah untukmu...

izinkanlah aku mencintaimu di hatiku...

 Ku rasa inilah asmara, 

yang tiba-tiba ku rasa meresap dijiwa sanubari hati..

-ooo Ku rasa inilah cinta,

yang tiba-tiba bernyanyi dengan nada cinta 

yang tak  ku lafazkan....


-----------------------------------------------------



p/s: study2...esok exam..hahaha


Popular Posts