Jantan kepoh

Sunday, May 22, 2011 Nizam Riadzi 2 Comments

                                         Assalamualaikum...


Terlebih dahulu ingin diucapkan ribuan terima kasih pada adik kesayangan yang telah menjahanamkan kereta kesayangan saya...




Seterusnya terima kasih pada seorang ANNONYMOUS...(anti betoi aku)...yang cakap dia tak puas hati dengan gaya penulisan saya yang dia tak dapat terima....(tulisan nie kan mengedik semacam...hahaha, so die lagak MACHO la ....jatuh keJANTANAN die baca blog sini)

ADE KU KISAH......WAKLUUU....hahahaha, kan dah sedap bahasa....ape ko ingat ko dijemput dengan kat undagan nak komen2 kate x selesa baca ayat gedik kat sini....WHAT THE FISHHH...kata suruh open minded...bukan open JANTAN KO TU PONNN...klu open pon, wat kene gigit ANJING je...tu pon kalau ANJING tu lalu nak BAU laaaa......(goshhhhhhhhhhhhhhh)

Nampak sangat die lagi GEDIK sebab dah la tak berani letak nama, letak ANONYMOUS je...siap x bagi link....chaitttttt....pliss la baii...ape ko ingat ko dah cukup power la nie, kalau power bagi la aku ko punya blog....MACHO sangat kah gaya penulisan tuhh...NTAH2...nak tulis guna keyboard nie pon terkehel2...duk cari mana A, mana F ...gagaga..plissss laahhhh....

Lain kali, kalau nak tegur gaya gedik aku nie, tegur la dengan gaya PENUH MUTU DAN KEUNGGULAN....ini tidak...tetiba salam ape tidak, mau serang je kann....nama tak bagi, asal usul mana tah..tetibe datang.....haishhhh...seriuss....x gemor betoi ak kalau annonymous yang komen, klu ade name x kisah....siap boleh gusti2 balik..ini....BERANI BERAK, TAK BERANI NGAKU....nampak sangat DAYUSNYA....lalallalala


p/s: SAYA NIE JAHAT TAU, PLASTIK JE GEDIK2 TU...kunun bagus...^^

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...