Harap Maaf...x mau approve dah...

Sunday, May 22, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

                                          Assalamualaikum...


Dalam 2, 3 hari nie..my fb asyik dpt frenz request je....Hemm...if b4 memang tapis habis, but minggu nie...pakai approve je..Nak dijadikan cerita semalam, ada lah sorg minah nie...tetibe post dekat wall Blub..uhh, ayat gila kesat...xde ciri2 gadis langsung....die x puas hati dengan salah satu entry dlm blog nie...




Ade ku kisah...haishhh....org cakap, nak tegur org biarla dengan adabnye...haiiyooo, duk tiba2 serang tak ke buat pasal...buat jatuh martabat sendiri balik je...Blub malas nak printsreen ape die cakap, yelah..dia kan perempuan..kena jugak jaga maruah dia walaupun nampak sangat dia tak reti nak jaga maruah sendiri...huhuhu...


Btw...pada semua readers...kat sini Blub nak minta ampun n maaf la sesangat2 if ada antara entry kat sini yang buat korunk terasa ke, terluka ke, rasa x puas ati ke..pe2 je lah....yang pasti yang korunk rasa tak selesa...Hemm, blub nie pon manusia biasa...bukan malaikat...mesti ada buat silap...well, mistakes make perfect ok...^^


Semua story dlm nie ikut pada suka hati blub je...serius xde kaitan dengan mana2 pihak..kalau ade yang terasa tu..maaf la..^^. Btw...if yang bahagian ilmu n info..memang la untuk dikongsikan bersama...nama pun ilmu, xkan Blub x boleh nak kongsi ilmu kot...orang lain kongsi ilmu "malam pertama" di dunia...takkan Blub x boleh kongsi ilmu pasal "malam pertama" di akhirat pulak...huhuhu....


ok, once again...minta maaf sangat2....peace no war..^^


p/s: FB just for my frenz...tq

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...