Blog Telordibasuh kini tinggal kenangan..Al-fatihah buat arwah.

Thursday, May 19, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

                                        Assalamualaikum...


Terkedu sekejap bila blub dapat berita dari rakan blogger yang mengatakan pemilik blog TELOR DIBASUH atau nama sebenar dia Abdul Hakim Bin Mohd Kamal telah pun meninggal dunia dalam jam 12 lebih tengahari tadi. Di disyaki terkena jangkitan kuman pada paru2 yang mana menyebabkan implikasi kesukaran untuk bernafas. Arwah menghembuskan nafas di Hospital Putrajaya.


kini tinggal kenangan
Allah maha besar....segala yang dijanjikan akan tetap berlaku juga. Hidup mati sudah ditentukan, cuma kita tak tahu bila tiba masa saat dan ketikanya untuk kita kembali ke pangkuan-Nya.


Blub sebenarnya baru je jadi follower telor, blub suka entry dia yang sporting habis...kalau stress2 study..mula la mengatal nak baca2 entry2 mengarut arwah....hemm, tapi nampaknya semua tu akan tinggal kenangan, tiada lagi penulisan dari arwah.


Post terakhir dari arwah telo untuk kita tentang kes anak kena penampor...haha, memang best...hemmm...buat family arwah, blub ucapkan salam takziah...moga family arwah dapat menghadapi semua ini dengan tenang..dan buat rakan2 blogger, hari ini kita kehilangan seorang lagi rakan yang superb best...marilah sama2 kita sedekahkan Al-fatihah untuk arwah dan semoga die ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman....Al-fatihah.


we will miss u telor...
p/s: ketentuan alam sudah tersurat, esok lusa kita pulak..cuma tak tahu bila...tambahkan amal, kurangkan maksiat...

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...