Stress mode bermula........

Friday, April 22, 2011 Nizam Riadzi 1 Comments

Selamat pagi Jumaat...^^....Salam semua..hope korunk sihat2 je la ok...hehehe.....uhhh, rajin pulak Blub mengupdate blog awal2 pagi cam nie kann...xde keje ke ape..ahakzzz...bukan xde keje..terlampau belambak sampai tak mampu nak layan dah asenye...tapi if tak layan, lagi haru biru jadinye nanti...huhuhuu....


Sekarang nie budak2 UUM dalam proses sentuhan terakhir org cakap, nak edit bagai2 keje asgmnt....itu nak siapkan ini nak buat, macam2 la....kire ape2 kes, asgmnt mmg no 1 la wat mase nie...xde mende lain dah...^^. Blub pon cam tu jugak...rasanye bile Blub kat dalam kelas..Blub bukan paham pun mende Lect membebel kat depan..BLERBLER je...hahaha..elok la tu.. Blubblub BlerBler...haishhh....


apekah......wawawaaaaaaa

Bla..bla..bla...blaaa....zzzzzzzz

tension suda....

bukan tido ye..bce buku nie..tgk buku kat bawah tu...^^

Ahakzzz...Blub bukan membuta ye...just tenangkan otak jap..penin2 semalaman tak tido buat asgmnt....dtg kelas sia2 je ase..huhuhuhu...Hemm...asgmnt ada lagi dua tiga kerat je tinggal...nak tak nak, mmg kena cuba siapkan jugak sebab...hehehe...minggu study week suda mau dekat.Blub mau balik ipohh...hahaha..x sabo asenye nie...Hemm, balik nanti pon bukan boleh rilex2 sangat sebab Blub ade tugas ngan anak2 perak...Kitrg kena wat rapat umum jap..hehehe...alah, nak wat networking la kirenye..ape org kate...emmm, bertandang risik2 tunjuk muke...nanti2 senang le klu nak minta ape2 kan...hehehehe...


p/s: doakan moge kestreesan ini berbaloi ngan result yg makin gempak...amin...^^

You Might Also Like

1 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...