rindu giler kat bilik saya

Sunday, April 10, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Perhhh..x tertahan lagi asenye...haiiyoo, lame lagi ke nie nak balik umah...dah tahap siot je asenye nie...muke pon senyum2 plastik je bile tengok asgmnt bagai semua...tengok pulak date nak exam..perhh, lagi serabut asenye..semak2...huhuhuhu......windu kat bilik saya lah.....


dirasmikan oleh aku 2 hari je...then balik uum..goshhh

comeynye...dr si dia...(anak sedara aku punya lah...^^)

tv lama, campak sini...

diding pun nak jalur2 gak...

nie bukan kes cari mana yang lain ok..haha




Amacam....ini menyebabkan aku bertambah windu kat bilik..wowowowow....sadis toii....bilik nie Blub cat time cuti raya cina ari tu...cuti tu kan kejap je...so, alang2 boring, kluar start enjin kreta.broomm bli cat..hahaha, seharian berpeluh cat2...malam tu pulak, kluar p Tesco cari pe2 yang menarik..n esoknye, cari perabut baru la....almari baju n lampu2 bagai..kasi deco2 sikit..hehehe...


But, sempatla lepak dalam 2 hari je, sebab hari seterusnya dah balik UUM..goshhh....nie bile nak balik umahnye entah..lama bebenor asenye nie...dah x sior dah teman nie..huhuhuhu

p/s: rindu jugak kat mak, akak, adik n my luvly nephew....windu2..

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...