Senyum-senyum..MATA PANDA nanti...huhuhu

Wednesday, March 02, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Penatnyaaa!!!!!!!!!!!...itu je yang mampu aku cakapkan...haiiyaaa, macam2 kes woo ini semm, macam x caye jerkk bertapa sibuknya aku. Baru handle 1 projek...dah macam orang x betoi dah aku ase...kiri kanan atas bawah..semua pakat duk tanya kat ak itu ini...haiiyaaa...(senyum-senyum suda).


Sesiapa yang duk kat DPP TNB UUM nie tau la cam ne glamorous nya mista BLUBBLUB skrng nie...mane2 aku p, semua pakat dah kenal..bukan kenal sebab fb or blog, tp kenal sb projek yg paling ramai AJK (100 orang..) n paling kerap meting nyeww...huhuhu....


Projek akan mula lagi 2 hari..malam nie ak dilantik jadi EVENT MANAGER for the whole event...goshhhh...makin penin aku pas niee..macam2 hal kne pikir...(nie bru je sattle wat layout hari kejadian).


Malam semalam, aku n the ajk same2 wat bungkusan dedication projek culture nite...uhh, sangat hapening...haPENING...hahaha....macam2 hal...haiiyaaa, aku tak mau cakap banyak..just usha je pix2 yang aku snap nie...(sempat lg snap2 pix..ahakkzzz)


the dedication...;p


such a cute rite....like mee...hehehe


kerja2 membahagi choc..;p
tekunnye mereka....;p
gunting2 time..;p




macam2 ade....(rugi spe x beli..padan muke..;p)







Korunk perasan x....dalam semua gambar nie kann...punye belambak gambar nie kann........MANA GAMBAR BLUBBLUB????....wawawaaaa...kejam toii, xde yg nak tolong snapkan....cisss, x sempat nak pose maut....SABO JE LAA....;P

p/s : program nie akan bermula ini malam, hope semua pun ok n hapy2 jerkk...senyum sikit...ZZZZZZZZ...(ngantokk)






You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...