THE MAKING OF : DELEGASI SENI SUARA UUM

Monday, March 07, 2011 Nizam Riadzi 2 Comments

Saat dan ketikanya makin hampir...kru2 yang bertangungjawab terpaksa bergegas ke suatu lokasi rahsia yang terletak di bandar Alor Setar....



Aku mr. Blubblub salah seorang yang terlibat dalam misi mengedik di lokasi berkenaan. Kami menungang kancil yang kecik....kancil itu berjaya membawa kami iaitu cik fifah sipot gedik, miss aery yg vogehh, abg ai soo yg erkkk...(kutip mne tah)..n madam iffah yang hot  amah gitu..hahaha...;p
kan...ai soo yg x berapa betoi tu...kutip mne tah td..;p


kami the GEDIK...


dan rumah lelaki inilah menjadi mangsa keGEDIKKAN kami..tq abah sudi terima kami..;p


Setibanya kami disana, kami berjaya mengedikkan diri dengan penuh jayanya...hahaha....ape yang kami buat..uhh, macam2...MELANTAK dua tiga pinggan...tu pon ade yang mintak tapau kan..hahaha.....ngan tanpa segan silunya kami bersama2 mengecohkan suasana laksana rumah itu kami yang punya...antara aktiviti2 fev time tu...senaman mulotttt (ngumpat, makan, ngumpat, dan makan...)...jangan amalkan..;p

main fb le tuu
potong2..;p

sempat lg mengedikkannn

poyos je...konon bgus le tu...(abah kami di blakang..;p)
orang lain ngah busy, die sempat pose lg...dasar amahh


potong2


kan..kann..GEDIK kann...

upss...blub pun tergedik sama..hehehe

senyum2 gedik lagi

ini die..sesi menjamah..yum2...nasi n mee bandung yg mmg marvelouss..;p
 
hari jadi amah iffah,,,;p
lawanyaaa....tp sye x makan..sb x minat kek...(kek choc xpe..;p)
makan2 lagi...;p
Kire time tu, masa kami dipenuhi ngan aktiviti mengeyangkan perut n latihan vokal suara je..(sesi mengadu domba kat abah). Macam2 cite kami ngadu..terutamanya si fiffah la...aiiyooo, minah kecik nie, skali mengadu..semua die ngadu...xde yg tinggal sikit pownn....blub pun tumpang skaki la...ngadu pe yg patot.kire backup ape yg diorg ngadukan..hehehehe...

Malam tu jugak, kami berjaya menculik abah untuk datang ke UUM...Mintak tunjuk muka n ajar ape yang patut kejap b4 kitrg go to UPSI..hohoho....so, bila abah sampai je kat UUM...hohoho, adik-bradik kami yang lain semuanya dah xcited duk menunggu...aiiyooo, glamor toi abah kami nie.....

Malam tu juga, diorang menjalankan misi latihan vokal secara rahsia..hahaha...(blub xdpt join, kne balik awal...ade hal..huhuhu)...so, nie la pix diorg yg cukup menjeleskan...kejam2...

sje bg jeles...siap peace2 lg...huhuhu
geramnyaaa....kejelesan niee..huhuhu

gedik..gedikkk....
skali lg...huhuhu, pix yg menjeleskan..
nie la die plug yg nak diberi pd pihak UPSI nt..;p
Seronok je usha pix2 diorg yg dapat mengedik ngan abah time latihan..hahaha....nie yg jeles je nie...emmm....banyak lg pix2 nie..aiiyooo, nak masuk klas sudahh...nanti2 sambung lagi...;p

p/s: y this blogger susah pulak nak update..gedik toi...sabo je laaa...

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...