Makan Big Apple jam 4.00 pagi..;p

Sunday, March 27, 2011 Nizam Riadzi 2 Comments

Serius lapo....ohohohoh...pagi yang hening cam nie nak study pun x best bile tetibe je perut ase lapo..haishhh..nak makan ape ntah..duk usha stor simpanan makanan..emmm,...jemuihh dah ehhh..MEGGI jerkk...balik2 itu ye yang melambai2...haiiyoo...


N....y la yang natang loceng bombe nie leh memekak pulak dah nieeee...haiiyoooo....aku nak study kompom xleh, nak tido pun xleh..bingit bagaiii....ngan perut lapo ku ini..huhuhu, makin tidak tertahan asenye......so..ape yang perlu aku lakukannnn......






Hemmm...makan Big Apple sedap gak kan...hahaha...memang marvelous...tak payah hinggat sampai menjilat jari aku..hohoho, tambah2 yang choc banyak tu...haishhh.....


TAPI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Semua itu sekadar picture Big Apple aku makan kelmarin....wawawaaaaa...kebuluran siottt...haishhh, sekadar menatap pix2 ini je lahh..sambil pelahap MEGGI yang masih setia dengan diri ini....hemmm...syukur....setia gak Meggi ngan aku yerkk..;p

p/s: tiap2 kali study mesti perut lapo..nak nguyap ajekkk..haishhh..

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...