DASAR MANUSIA BINATANG!!!!!

Tuesday, March 29, 2011 Nizam Riadzi 2 Comments

Ya Allah.....hensemnye mamat korea tu.....comeyyynyee awek korea nieee....uhhhhh...xleh blaaaaaaa......hebat toi plastik2 yang diorang pakai...cun2 jeerkkk....tapi kan...hemmm, dalam duk syok2 usha muke2 tahap menjeleskan nie..tetibe, dapat plak pix yang lagi menJELIKkan...haiiyooo...DUNIA AKHIR ZAMAN.....


Memang la kan, kalau dulu...kite selalu dengar..cisss..DASAR MANUSIA BERHATI BINATANG....tapi sekarang, uhh...dah lagi advance, x main la stakat hati je nak macam binatang, tapi ngan muke2 sekali...biar package jadi binatang..Kunun hencem habis la tuhhh.....choiiii....APE KO PIKIR KO CANTEK!!!....hahaha....haiiyooo...penin2...pe kate korunk kongsi kepeninngan aku yang terusha pix2 CANTEK dari mamat maxico nie...;p


Al-kisah...seorang pemuda yang sempurna rupanya telah terlahir dinegeri MAXICO...muke leh bla laaa...kulit cerah bagai...hencem tu..emm, hencem lagi si penulis blog nie..hahahaha....tapi, nak dijadikan cite, myb sebabkan si jantan nie minat kat seko anjing betina..maka die berazam nak kawin ngan anjing tersebut...BUT HOW????


mereka berada di dua dunia yang berbeda....(ko ingat nie cite twillight...cite xpe la, dua2 lawa)...so, die terpikir tuk jumpe ahli sihir moden yang pakar bab2 cantum2 nie....so.....perjalanan pun bermula..;p


wajah mat sotoi b4 dibedah......
jeng jeng jeng...sedia sedia....dup2...dup2
kepala anjing (myb tunang anjing betina tu kot, kena bunuh dah...kes jeles la nie)
ok, proses pertama...kelopak mate perlu dihias ngan bulu anjing tu...ewwww...vongok sangat
telinga pulak.....
ok, proses muncung anjing n mulot jantan tu disatukan...(gile bodoh, cam ne nak makan??)
kasi jait sikit, kasi cantek n kemas
proses ikat mulot kasi x ternganga kot...kasi comey la konon
TARAAA!!!...SIAP....manusia + anjing
Amacam...jeles x korunk...mesti mamat vongok nie ingat kite jeles kan...chaiittt, klu org bagi aku rm800 juta trilion pun x mau lah...x sior teman...muke dah cukup comey cam nie ape kes nak ubah2...syukur la ngan ape yang ade....huhuhu

p/s: nasib artis korea pilih doktor yg bgus2, kasi cun punya....cair hati rakyat malaysia kan....kikikiiii

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...