Wat asgmnt sambil2 gedik bergambar.....;p

Saturday, February 26, 2011 Nizam Riadzi 1 Comments

Salam sejahtera semua......ape cite ngan hari2 anda...bahagia???...sensara???...owhh tidakkk....lupakan saja semua masalah itu...mari2 join saya dan mula membaca semua entri2 yang tak berapa betoi nie...semua masuk air punya...hahahaha....

Alkisah tersebutlah sebuah cerita, di hujung negeri kedah..Sintok tempat diberi nama...(walawehhh....klasik lolll)...Di dalam hutan Sintok itu, ada sebuah kayangan serba putih yang cukup indah....Penduduknya cukup bertenaga, hebat dan cemerlang minda akal dan sahsiah...(provok lebihh..;p). Kayangan itu diberi nama UUM, ILMU BUDI BAKTI moto kebanggaan...;p

logo yang cukup hebat....
Maka, didalam kayangan itu, terseleraklah beribu2 bunian pelbagai ragam...ada yang hensem (mcm saye), ada yang comel (pun macam sye), dan ada juga yang agak x leh blaa...(konferm2 bukan saye...;p)

Empat sahabat terjalin cerita, bersama kisah membuat tugasan. Berlalulah mereka bersama menuju ke kawasan luas terbentang terbangnya besi-besi burung garuda (airport lahhh...)

Arakian mereka sampailah di sana...terus berjumpa dengan pendeta sang sapurba kenchana dewi kesenimobowo...(pak cik yang bertugas) untuk bertanyakan sedikit sebanyak maklumat yang boleh mereka perolehi...

Sehabis sudah semua itu, mereka teruslah bergegas pulang...namun, mereka ditahan makhluk2 yang menakutkan...mereka terpaksa ditahan seketika...terpaksa berPOSE maut di sana....dipaksa untuk bergambar seHOWTT mungkin.....maka, inilah gambar2 terpaksa mereka...sungguh kasihan....

sian kene pakse...huhuhu
kasihan mereka...
yg nie bukan dipaksa..die mmg GEDIK...;P...hehehe
tengok yg laki tu...KESIAN die kan....sadis2...
dan keretaKU menjadi mangsa juga,...cisss

teraksa lagi dan lagi.....GERAMNYA...malu sye nak bergambar..;p


cisss..berani pose paksa macam nie kat kretaKu...kejam!!!

harus ke diseksa bergini???

owhhcchhh...GEDIKnya Meraka....hahahaha
Mr. Blubblub WAJIB MELARIKAN DIRI....mereka mendera diri ini..huhuhu
Itu merupakan antara pix2 kekejaman yang terpaksa mereka lalui...sesungguhnya kasihanlah pada Mr. Blubblub...dirinya terpaksa BerPOSE maut ngan mereka2 yang GEDIK itu..hahaha...tteeeeettttttt...;p


p/s: sye malu la nak bergambar....tp klu ade kamera mesti nak nyebok..nape yekkk???...compius..compius....hehehe

You Might Also Like

1 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...