Suatu Ketika Dahulu: aKU Jejalan @ Ipoh gune BAS??/

Friday, February 25, 2011 Nizam Riadzi 3 Comments

Salam sejahtera semua...suatau ketika dahulu tetibe aku terimbau saat aku first jejalan kat Bandar Ipoh gune bas sorg2...(nasib x kena colek)...Mesti korang nak kate, GEDIK GLERRRR mamat sorang nieeee...(ouuccchhhhhhh, terluka hati yang rawan...wawawaaaa)

Aku name je budak Ipoh...but jarang jejalan kat Ipoh, balik2 klu ak jejalan pon kat Lokasi2 hotspot Ipoh la macam Jusco Ipoh, Ipoh Parade, Gerbang Malam, ape lagi...hemm, macam2 la...(nt aku jejalan akan snap pix2 sne so korg leh usha best x best tempat tu...;p)

Ok..suatu ari tu, aku jejalan naik bas..(first time tau...tepuk tangan sikit..;P)...selalunye aku akan kuar jejalan naik kereta...tak pun moto, tapi slalu kereta la kan...klu x kereta pun, teksi..still kerea jugak..;p).
Hari tu aku tergerak ati nak belajar naik bas same, nak cube pengalaman baru..yelah...kate nak snap2 gambar kan..so senang sikit tengok n skodeng2 gelagat orang2 Ipoh tercinta nie..hehehe...nie antara pix2 gedik Mr. Blubblub...;p

para penumpang bas lama yg KECIKKK!!!

owhh..MR Blubblub di situ...pinky sikit..;p

pemandangan sekitar kawasan xpernah di usha...ohoho
nie Masjid utama @ Ipoh..;p
dari pandangan depan...
yang nie pulak...erkkk, ape ekk..hahaha..lupe lahh..(malu2..;p)
stesen bas yang lama siot...x lme lg, tukar lokasi...termoden di asia gitu..;p
bas baru PERAK TRANSIT..sgt selesa...haha..best2
keadaan dlm bas..hemm, cukup nyaman dan selesa..puas ati laa..;p
errkk...BLUBBLUB lgi..MOTIF???/
 Hahha..nak tau ape motifnye...cos this is the last pix aku ambik...bateri abis daaa.....lupe tukar..hehehe....alah, lgi pon...after that..ak still gune taksi nak balik..wahahaha...x reti loll...xpe2,nt akan dibuat cubaan kedua...cabaran naik bas di sana...jejalan sendiri...or berteman??/...(ade sesape x yg nak follow skali..jum2...)

p/s: dpt jimat RM50 naik bas...klu naik teksi..wahahahaa..paham2 sudahhh...

You Might Also Like

3 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...