Lamanya menyepi....

Wednesday, February 23, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Salam 1 Malaysia....Sejak akhir-akhir ini (cewahh, skema la pulak), saya sangat2 lah busy sampaikan nak jenguk my luvly blog pon x sempat..huhuhu, macam2 story moly nak tulis....


Sekarang nie aku sedang berongeng dengan buku-buku n asgmnt yang tersangatlah melambak-lambak, malam nie tak boleh nak berasmara ngan bantal dan tilam, aku terpaksa menduakan mereka...bercintun dengan ini asgmnt...huhuhu..suratannn....


Apa yang terjadi sejak beberapa hari ketiadaan aku..perhhh...TERLALU BANYAK....antaranya:


 1- Perasmian SUKUUM oleh Menteri Belia dan Sukan Datuk    Shabery Chek...(salah ejaan sory ekk..)

2-Perasmian Konvo

3-Gelek-gelek dengan abang jamil dari PBS untuk senamrobik TNB (abang kewww???..huhuhu)

4-Hari mengundi

Semua itu adalah ape yang aku nak tulis tapi tak tertulis2...nak wat cam ne....xtreammm sibuk...ngan projek aku yang sangat2 la rosak..(nasib bukan ak jd pengarah dah, tp still tempias kne jugakk, cacat kreadibilitiku ini..wawwaaaa)

Ape yang perlu aku lakukan...apakah harus aku biarkan sje post2 yang lalu terbiar begitu sje d minda ini...atau akan aku taipkan segera nanti....alahhh, pix2 banyak..layan kott...;p

p/s: bru je takutkan mber aku ngan tragedi hantu goyang katil..huhuhu



You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...