Semalam yang mengejutkan

Saturday, January 08, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Salam bebehh...ouchhhh....jangan la ciomm...wa segan lah...ahakzz..apa yang beta membebel nie...cissss. Uhh, tanpa disedari rupe2nya suda agak lama beta tidak berkarya di sini ek...hahaha, so siott...sory kat semua yang menanti2 penulisanku ini...(ahakkkzzz...perasan sendiri daaaa...huhuhu)....


What hpen semalam....aiiyakkk, ko nak tau Jah...aiiyooo, semalam sedang aku ngan syok melayan FB, uitsss....tetibe terONN la plak chat kat bawah tu...so ape lagi, penuh le peminat yang bertanya khabar...tengah syok2 melayan tu..tetibe ramailah teman-temanku pun berchat2 jugak...n ade yang memberikan kejutan January Fool daaaa...aiiyaakkk....diorg inform kat aku yang aku dilantik jadi Timbalan Jawatankuasa kat U da...opsss, kat bahagian DPP je...hahaha...emmm, memang agak menakutkan..huhuu, saya x minat lahhhh...


But, since dah orang bagi kepercayaan kan...so ape lagi...kita wat yang terbaik saja...Well, spe x kenal Mr. Blubblub nie...akan laksanakan tugas dengan sebaik mungkin...InsyaAllah....memang wajib berjimat nie sem baru...macam2 kne kluar duit dah...aiiyaakkkk...mati la beta..huhuhu...Sengal ja...xpe2, janji akan ku cube berusaha sebaik mungkin.


Sem nie jugak memerlukan aku berjuang sehabis mungkin...kne baiki pointer....esok result kluar...tapi b4 kluar dah tau mesti..huhuhu, tp still hope la kannnn..hope naik sikit je pon xpe...;p, biar la dekat lagi untuk kali ke-3....harap2 la...hahahaha...


Itu je lahh..mengejutkan aku...hahaha...korunk x terkejut...uhhh, sentap nie....terkejut cepatt...CEPATTT....sengal ekk....kejamm..huhuhu


P/s: KETAQ lutut nie...esok result kluar weiiii

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...