Pagi yang sejuk

Monday, January 03, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Penat aku beromen dengan katil hari nie. Berbagai jenis posisi kami buat...kejap kiri, kejap kanan...golek atas bawah sampaikan kadang-kadang terasa macam tengah menari hindustan pulak. Dah puas bergedik dalam beberapa jam..mataku ini terbuka bila terdengar alunan suara merdu berkumandang...uhhhh, mengeliat power bak kucing gatal yang minta penyepak dari tuannya...bingkas aku bangun.

Tuala cun yang cantek tergantung terus aku ambil n bawak ke jakuzi mewah dekat bilik aku tu. Tettt...dengan mata yang masih berpinar-pinar...aku sapukan colgate ke wajah polosku yang gebu ini...sejuk je rasa....baru aku perasan tersalah produk pulak. Aku tak kisah, dah terbiasa....cepat je aku isikan tab jakuzi dengan air panas, aku masukkan bunga mawar dan pati serbuk ayam sikit sebagai penambah perisa. Perlahan-lahan aku rendamkan body hot ku ini kedalamnya...Uiitttt, beku....x jadilah...baru terkena hujung kuku kakiku...teros aku blah je, ambik wuduk sudah...

Alhamdulillah, selesai berdating di awal pagi. Aku terus pergi menyelak-nyelak dan menyelongkar tubuh peti ais yang sedia tertutup rapi. Uhhh, sungguh mengoda...ada air oren baru, tak buka lagi. Ok....cantekk..Aku x puas, selak-selak lagi...cepat aku cabul dua biji telur ayam, dua ketul sosej dan 6 keping roti yang sedap di makan begitu saja.

Wahhh, mewah aku makan pagi nie. Ada hot sesej with egg and sweet mayonies sos...perhhh, tu blom boiling egg lagi with some roti...n tak lupa air oren and suam sikit...Yummm, sambil bangge aku usha MHI dekat TV3.

TV3 sedang promote FB MHI diorg, cepat aku teros like...n shoutout kat wall diorg....Auuwww...diorg bacalah...my post dibaca Ahmad Fitri Yahya...hahahaha...ucapan tuk member2 Sekolah, PLKN , n UUM....hahaha...

Ok...pastu, terus jemari mengatai mencabol dirimu duhai Blog...kikiki....pada semua pembaca...MUAHHHHHH cikit...awal pagi yang hebat kan....(Hujan wit some guruh n kilat now)

p/s: senyum-senyum di pagi hari....;p

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...