Mimpi basah di Tahun Baru...

Saturday, January 01, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Salam semua....selamat pagi....selamat tahun baru jugak...;p. nie korung nie dah bangun ke belum nie ha???...ke still beromen ngan katil lagi....aishhh....bangun-bangun...matarhari dah meninggi nie...Nizam dah kenyang sarapan dah....dah nak makan tengahari plak jap lagi...hahaha


Nak tahu tak..malam tadi, sedang asyik Nizam beromen ngan katil, ditemankan bantal n selimut yang empok...golek kiri, golek kanan...tebongkang Nizam tidur tak hinggat dunia.Tapi still kejap-kejap terasa cam sedar la jugak..tidur-tidur ayam je la nie kirenya...


Sedang nyenyak diulik mimpi..tibe-tibe...opssss...terasa panas je...basah...aishhh, pe hal plak nie...mimpi basah ke di awal pagi tahun baru nie...Disebabkan terasa cam bahang die kian power...uhhh, sedap je rasa die...hahahaha...korang otak mesti dah ke lain kan..ish2....x baik tau....XXX tu...


Bila Nizam terasa panas suam-suam macam tengah mandi jakuzi tu, Ape lgi, celik la mata tu...tup..tupp...my sweet baby duk kat sebelah...aiiyaaa, anak sedara ku, bila masa tidur sebelah pak lang nie...comelnye....tapi...wawawaaaaaaaaa....why u kencing kat sini baby oiiii.....abis katil pak lang, cadar baru nie...aiiyaaaa.....


Nizam ape lagi...cepat-cepat bangun...huhuhu, n he still lena tidur mimpi basah...hemmm, tak pe lah, Nizam biar je anak sedara nizam tidur kat situ...Nizam terus pegi mandi, lagi pun dah nak subuh..alang-alang kan, bangun je teros...huhuhu...
nyeyaknya tidur....bangun dik non oiiii




p/s: mimpi basah tak korang pagi nie...wawawaaaa

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...