logo Tandas Cun..hahaaha...

Saturday, January 08, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Apa yang korunk tahu pasal tandas....hahaha, selain lokasi pelabiran saham yang tinggi..kat situ jugak la tempat kita bersuriram, lokasi latihan vokal n macam2 lagi lah kan..hahahaha...tp tahukah anda, tandas memiliki keunikannya tersendiri..terutamanya kat bahagian logo tandas tu sendiri...if dekat Malaysia...emmm, klise je kann...same je..tp try usha pix2 cun kat bawah nie plak...agak2 ape yg korang rasa....hahaha...enjoy..(sakit perut la pulakkkk)





nie logo paling ak x suka..mcm ada 2 mksud..n dua2 sial, paham2 la ekk...







apa maksud WARNING tuhhh...perlu kew???..aiiyaakkk










Hhaha...amacam....ade ke mana2 logo yang menarik perhatian korunk semua.. Ada yang nak cadangkan letak logo2 nie ke kat lokasi kawasan korunk...hahaha....menarik kan...cube r promote kat menteri besar, suruh tukar,,,kate dah borink logo lame..hahaha..tu pon klu brani mati la....tutttt....

p/s : janji tandas bersih, wangi n selesa suda....ape ku heran logo2 tu..ahakzzz

















You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...