Cinta Monyet En. Nizam

Tuesday, January 11, 2011 Nizam Riadzi 1 Comments

Perlu tak aku tukar tajuk nie kepada : awek2 En. Nizam....(dushhh)...sudah2....hentikan semua sandiwara ini...(ape ak carot nie...skali lagi...dushhhh)

Sudah menjadi lumrah kehidupan disediakan berpasang-pasangan. Tak perlu mencari kerna ianya telah ditentukan olehnya (tapi jangan la sampai duduk je depan pintu tunggu dipinang, nak mpos nmenye tu)

Bergerak dari satu masa ke masa, hari ke bulan, tahun ke tahun...uhh...n the time still gerak tinggalkan daku...(perhh puitis...ahakzz). Teringat plak zaman gedik-gedik time skolah dulu. Comel kan..;p

Mesti time tu ramai yang klu ade couple...perhh, bangge abis...so mula la, dalam kelas bergosip..."Oitt....ko dapat hadiah ape?" "Best tak couple ngan die, sweet tak"....bla...bla..bla...auchhh, nyampah gedik...hahaha....

N tadi aku terdengar la dak2 skolah nie bercerita sal couple diorg...wallah...problem cintan cintun la plak..nangis2 minah nie ha...ngadu ngan mber die kate balak die marah die la..bla...bla...bla..Haisshhh, adikk oii....study lagi bagos lah...form brape bru nie???...chaiiittt....tetttttttt

Ahakkzzz...jahat kan aku duk pasang telinge...tapi diorg yg gedik macam sje nak heboh diorg dah bercouple...poyoss..(saya solo balik nie...huhuhu)

Time skolah dulu kan...emm, saya kan..hehe, budak yang sanggggaaatttt lahhh pemalu n pendiam...perhh....dak NERDDD....org cakap...hahaha...malu sehhh ingat zaman2 tu.

Tapi, dalam aku duk gedik2 poyo control macho tu kan, upe nye ade gak la minah2 comel suda tangkap cintan wit me....wahhh....(wat a days....;p). Alahh, korunk pun mesti ade gak kan...

Time aku dlm form 1 n 2 dulu...uhhh, walawehh...muka jambu2 lagi...muka budak...so jadi rebutan akak2 senior la nak jadikan adik angkat..hahaha, best gak..diorg suke blanje makan...save duit hari2...hehehe...n bile dah jadi senior..ramai pulak adik2 nak jadikan aku abang angkat...haisshhh, dapat surat dari peminat misteri lah..hapelah..hahaha...(mane surat tu ekk...ak buang ekk...tettt)

So, leh dikatakan..aku nie fofular gak lah kan...tett....(diamm jangan bising)....hahaha....tapi kan....saya setia...setia kat sorg jew...;p.
Nak tau siapa...hemm...klu nak tau, korg usha entry cinta luka ku...kat situ aku ade selit crite pasal die...;p

p/s: agak2 ade tak nak jadikan aku balak die...tetttttttt


You Might Also Like

1 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...