Berita Tiba-tiba : Harimau Malaya dapat Insentif

Wednesday, January 12, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Salam sejahtera pada semua...terkini...

Sedang saya kepoh-kepoh mengedik usha anak jiran sidai baju di ampaian...tiba-tiba terdengar suara berita di kaca TV, menarik rasanya. Dengan pantas...aku terpaksa tinggalkan awek yang masih mengedik sidai baju tu....

Mata terus tertumpu...ya..Harimau Malaya dapat Insentif. Perhatian..Harimau Malaya adalah nama pena bagi kumpulan pasukan bola terajang negara, ini tiada kena mengena dengan Harimau Malaya yang mungkin barangkali sedang mengawan...

Mengikut sumber yang kompom-kompom boleh dipercayai...PM kita telah memberikan insentif sebanyak RM65 ribu kepada setiap seorang pemain dan jurulatih...iaitu...25 pemain..jurulatih...x tau la plak...tetttt so, pandai2 kira la ekk brapa kerajaan menderma kat diorg...sangat pemurahh...luv u ...( ...mak cik sebelah atap dah roboh..xde nak derma..huhuhu)

Secara gediknya...sebanyak RM50 ribu adalah bon amanah saham nasional 2020, diorg boleh guna after 10 tahun dari sekarang...tettt..banyak tuuu....n 15 ribu cash utk diorg pegi menjalang mane-mane lokasi yang diorg minat...wat kenduri ke, derma kat anak yatim ke..(alhamdulillah)...ape2 je lah...ade aku kisah..

Tak cukup dengan itu, Kerajaan turut bermurah hati untuk menyumbangkan sebanyak RM500k untuk menambah baik prasarana sukan berkenaan...

Diharapkan semoga dengan kemenangan lalu (Piala Suzuki) dapat dijadikan satu petanda kita akan ke Piala Dunia pulak....x pon Asia pon jd lewwww........tetttt

sekian, dengan kepohnya melaporkan khas dari tepi kolam renang .

p/s: bestnye main bola...tendang2 dapat duit...bodo pun xpe..jnji pandai tendang...tetttt



You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...