auuww..malulah

Sunday, January 02, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Sedang aku berjalan penuh riak..berlengang lengok dengan pungkok yang pejal ini...teruslah aku nampak sale-sale baik punya...perhhh, ape lagi aku dengan gumbiranya berjalan bak diva Paris Hilton gedik tu p la masuk kedai tu...


Uhhh, cantekk...macam-macam jenis baju ade. Elok sangat lah, boleh la aku beli nak jadikan baju ke kelas, sem baru pon dah nak mula nie...Dengan gaya riak dan bongkaknya...satu persatu baju aku usha...


emm, nope...emmm, nope satu satu baju aku ambil and campak je dekat rak-rak tu balik. Habis semua baju yang cantik tersusun rapi beterabur aku buat. Aku perasan, muka amoi-amoi manis mula bertukar cuka kurang garam...bagai nak merogol aku ketika itu. Ahh, peduli hape akuh....bak kate omputih, customer always rite...kann...hahaha, so this is my time..


tibe-tibe...wahhhh, bersinar-sinar je baju yang satu tu, tergantung cantek.


"yes sir, ini baju baru sampai..new lagi...kami bagi sale 10%"


amoi cantik tiba-tiba nyebok je menyapa aku. Uhh, bau petai mulot amoi nie...lupe gosok gigi ape, harap mula je cantik...tapi...petai mari...wahhahahaha...


so, aku dengan lagak lagi teruk tunjuk baju tu dengan arahan supaya diberikan padaku...nak belik-belik...tengok harga...mak aiii..boleh tahan...RM499. Uhh, boleh tercirit time tu...nasib la ade pamper mamypoko yang tersedia dipakai...time-time kecemasan, itu la fungsinya...kann...wahhahaha


terus aku tanya dekat amoi tu, fitting room mana...


boleh amoi tu buat muka tempoyak dia, tercengang-cenggan...


"u mau cuba ke sir?" soalan bodo tu dia tanya..


"habis, tak kan saya nak kencing pulak...." dengan selamba aku jawab sambil mengorek2 idong...selamba je aku lap hasil galian kat baju amoi tu...


"sir, ini baju.." tangan die mengedik tunjuk dekat atas...ape datang bulan ke amoi nie, duk nak ajak aku menari agogo time-time tu...cucuk-cucuk langit konon...


aku pon ikot je lah..melengak sampai last2 ak blusshinggg...waaahahahaha...


'LADIES SECTION" 






upsssss.....malu-malu....dengan riak selamba wat bdo cakap...WAKENABEB kat die...ahakkzzzz....auuwww...maluulahh

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...