Apa Saya Buat Bila Bosan

Tuesday, January 11, 2011 Nizam Riadzi 0 Comments

Nak tahu tak...apa yang saya buat bila saya bosan...macam sekarang...tersangatlahhh bohsann...percayalah...huhuhu


antara perkara yang ter-aku buat ketika bohsan :



  • pergi atm keluarkan duit n shoping (if ade duit)...tetttttt
  • makan banyak-banyak n cari ape je yang ada dekat peti ais..(x gemuk jugak..)...tettttt
  • mata akan melilau-lilau usha perhiasan rumah..(if ade x sedap mata memandang...dengan lajunya aku ubah)..decorate la plak...hehehe...tetttt
  • keluar rumah...tengok laman (if selerak semacam...dengan hebatnya aku mengemas)...jadi tukang kebun yang berjaya..tettttt
  • dinding rumah nampak kusam..perlu dicat..(dengan pantas aku cari kedai cat n beli cat yang cunn...kaler-kaler dinding cikit..hehehe)..skali lagi..berkhidmat untuk rumah.
  • tengok tv , kompom la kan...(if xde cite best...tutup n buat semua perkara d atas tadi)..tettttt....if aku bohsan la...
tapi...most of the time....for now lah kan...aku akan mengedik duduk depan lappy vaio cute aku nie n dengan mengediknya aku menulis n carot-carot kat blog-blog aku nie...(ehh..blog-blog?? banyak tu..hehehe)...kasi kemas sikit...oter2 pe yang patut...n post...thats it...


and it is just if I am in boring mood....tettttt


p/s : mood memang sedang borink....dushhhh



You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...